رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰
پس از ازدواج به یکباره با خانواده ای جدید ، پدر و مادر جدیدی که گاه بوی آشنایی و گاه بوی غریبی میدهند آشنا میشوید ، بهتر است نکاتی مربوط به ارتباط با آن عزیزان را بدانید|زناشویی
momsite

اولین برخوردها تاثیر عمیقی تو خاطرات ما و اونها باقی میزاره و تصویری از شما تو ذهن اونها ایجاد میشه که میتونه بسیار دوست داشتنی یا بسیار آزار دهنده باشه

1.ظاهر و آراستگی شما ، گفتار و رفتار شما، طرز لباس پوشیدن ، نگاه کردن ، حرف زدن ، نشست و برخاست و... میتونن تعیین کننده چگونگی ارتباط ها تو آینده باشن.

2.مدیریت و احترام گزاشتن به خانواده همسر میتونه در مدیریت غیرمستقیم روابط باهمسر بسیار تاثیر بزاره ، خصوصا یک خانم با این روش میتونه قلب همسرش و تسخیر کنه البته این روش برای آقایان هم بشدت توصیه میشود.

برای مثال:
شما به منزل پدر و مادر همسرتون میرید و خواهر شوهرتون به شما حرفی میزنه که ناراحت میشین ، و حق هم با شماست ، اما نه تنها چیزی نمیگید بلکه به او محبت هم میکنید...
همسر شما متوجه میشه که چه رفتار بدی باشما شده و گذشت کردین و حق رو به شما میده حتی اگه آدم مغروری باشه وبه روی شما نیاره در فرصتی مناسب و در غیاب شما از شما دفاع میکنه..
اما اگر همسرتون بعد از برگشتن از میهمانی چه بسا به شما بگه (مگر باشما بد برخورد نکردن چرا جوابشونو ندادی) شما باید سیاست به خرج بدید و بگید:(اشکال ندارد من به احترام شما به اونها احترام گزاشتم و به خاطر شما گذشت کردم)

شماهم برای احترام به همسرتون به خونواده او احترام بگذارید.

چشم بگو ولی کار درست و انجام بده:
اگر خواسته خانواده همسرتون غیرمنطقی هست باهاشون بحث نکنید و حرف اونهارو در ظاهر قبول کنید اما غیر مستقیم کار صحیح مورد نظر خودتون رو انجام بدید.
این مفهومش لجبازی نیست  فقط شما با رعایت حرمتها جوری که حساسیت درست نشه اگر امکانش وجود داره کارخودتون و انجام بدید، احترام دقیقا مفهومش اطاعت نیست.

در دعواها پای خانواده همسرتون رو به میان نکشید:
مادرت تورو بد آورده
به پدرت رفتی

این جملات چنان چکشی رابطه ی زناشویی و زندگی شمارا میشکند.

خانواده ی همسرتان را مانند خانواده ی خود بدانید تا تعادل برقرار شود اینگونه حتی ناراحتی ها هم کم میشوند چرا که در دل خود میگویی خانواده خودم هستند و همانطور که با خانواده ی خودم این مشکلات پیش می آید اینجا هم همینطور شده چیزی نیست....چه بسا واقعا هم همینطور باشد آنها بد شمارا نمیخواهند به هرحال همسر فرزندشان یا همسر خواهر و برادرشان هستید..کمی فکرتان را مثبت کنید ، نیت آدمهارا قضاوت نکنید شاید او بد رسانده شاید شما بد برداشت کردید .








  • ۹۷/۰۴/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی