رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰
رفتارهای اشتباهی که بعد از دعوا با همسر مرتکب میشوید ممکن است این نوع همسرداری باعث کینه ، سرد شدن و ادامه دعوا شود.در این مطلب سه رفتار اشتباه بعداز دعوا با همسر را بیان کرده ایم|زناشویی

دعوای زن و شوهر

سه رفتار اشتباه بعد از دعوا با همسر


1.حرف های اورا بخاطر نسپارید و مدام در ذهنتان مرور نکنید:
حتما این ضرب المثل را شنیده اید که میگویند:در دعوا حلوا خیرات نمیکنند ، بله درست است ، جملات یا واژه هایی که در دعوای زناشویی از زبان همسرتان میشنوید را فراموش کنید.آنهارا در ذهنتان حمل نکنید.بدون شک هنگام دعوا دوطرف قربان صدقه هم نمیروند و چه بسا حرفهای ناپسندی به یکدیگر بزنند.

2.بحث را دوباره باز نکنید:
اگر چندروز پس از دعوا دوباره بخواهید این مسئله را باز کنید چندان جالب نیست . اگر در دعوا خود را مقصر میدانید ، نزد همسرتان بروید و از او عذرخواهی کنید. ااگر حرفی زده اید که اورا ناراحت کرده است ، آنرا تصحیح کنید.

3.بایکدیگر سرد رفتار نکنید:
بعد از دعوا باهمسر خود اصولا حوصله حرف زدن با اورا ندارید. اما اگر پس از گذشت زمان ، هنگامی که هردو آرام بودید و همسرتان نزد شما آمد و به هر بهانه ای میخواست با شما حرف بزند ، از حرف زدن با او دوری نکنید. بدترین کارممکن در این شرایط این است که سکوت اختیار کنید و به اصطلاح قیافه بگیرید.

موفق باشید

لینک های مرتبط:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی