رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مادر های عزیز همه میدانیم که شما برای بزرگ کردن فرزندتان چه زحمتهایی کشیدید ، میدانیم تحمل ندارید که کسی حتی به آنها تو بگوید اما مسائلی هست که باید بدانید.  |رابطه زناشویی

momsite

نکاتی که مادر شوهرها درباره زندگی زناشویی فرزندشان بایدبدانند


1.یادم باشد مادرشوهر که شدم آنقدر به عروسم بها بدهم که پسرم احساس رضایت کند. آخر پسرم جگر گوشه من است نباید آزار ببیند.


2.یادم باشد مادر شوهر که شدم در مقابل دختری که همسن دختر خودم هست ، صبوری بخرج دهم..آخر او جوان و بی تجربه است و هنوز خیلی از مسائل را نمیداند.


3.یادم باشد مادر شوهر که شدم طوری با دختر دیگران برخورد کنم که دوست دارم دیگران با دختر من برخورد کنن...


4.یادم باشد مادرشوهر که شدم کاری نکنم پسرم میان عشق مادری و عشق همسری سر در گم شود. نیاز پسرم در زندگی آرامش است نه تنش..


5.یادم باشد که برای قضاوت عروسم به سخنان دخترم صحه نگذارم چون دخترم نیز مانند عروسم بی تجربه است و جهان را از دید خام و ناپختگی مینگرد.


6.یادم باشد مادر شوهر که شدم از فداکاریهای عروسم تمجید کنم تا یاد بگیرد برای پسرم فداکاری کند.


7.یادم باشد مادرشوهر که شدم کاری با عروسم نکنم که شکایت مرا نزد پسرم ببرد ، آخر میان دو عشق انتخاب یکی سخت میشود و حتما من شکست خواهم خورد زیرا پسرم پدر میشود و نمیتواند مادر فرزندش را رها کند و در کنار من آرام بگیرد.


8.یادم باشد مادرشوهر که شدم خوب بفهمم پسرم را روانه زندگی کرده ام و نباید کاری کنم او بسوی من بازگردد و دوباره مجرد شود، آخر او متاهل است و متعد..


9.یادم باشد مادرشوهر که شدم به پسرم بگویم با همسرش وفاداری کند، متعهد بماند ... خیانت نکند.


10.کمی برای عروستان هم مادری کنید فکر کنید دختر خودتان در جمع خانواده همسرش است


11.درباره ی خرید جهیزیه اش هیچ حرفی نزنید چرا که تا آخر عمر در ذهنش میماند


12.از جهازش و سلیقش تعریف کنید


13.تحت هیچ شرایطی متلک پرانی نکنید


14.اگر در خرج و مخارج عروسی و طلا و.. باشما راه آمد در همه ی جمع ه ا جلوی روی او از این رفتارش تعریف کنید و به دیگران توصیه کنید که مانند عروستان باشند تا بتوانند زندگی را شروع کنند


15.یادم باشد که یادم نرود که مادرشوهر شدن آسان است و مادرشوهر ماندن سخت..



برای همه ی مادران و همسران مهربان سرزمینم


حرف شنو کردن همسر با سیاست های زنانه




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی