رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

متن های عاشقانه برای همسر|زناشویی

شب

متن های عاشقانه برای همسر

1.در سرم نیست به جز حال و هوای تو وعشق شادم از اینکه همه حال و هوایم تو شدی


2.عشق من از من نپرس چقدر دوستت دارم اینجا تو قلب من حد و مرزی برای حضورت نیست

خواستنت تمام شدنی نیست خواستنی تر میشوی هر لحظه ، تو تکرار نمیشوی این منم که هر لحظه دلبسته تر میشوم.


3.آرزو کردن قشنگه به شرطی که دلیلش تو باشی


4.شدم مریض تو ، شاید مرا در آغوشت برای یک شب کوتاه بستری کنی.


5.لذت عشق با تو بودن را با بهشت هم عوض نمیکنم..توبهشت منی ، قبله من ، سجاده ام را به سمت کعبه چشمان تو پهن کرده ام..


6.میان عاشق و معشوق اگر باشد بیابانی

درخت ارغوان روید بجای هر مغیلانی


7.آنقدر عزیزی که به دل نمینشینی!

تو به جانم نشسته ای یه جای همه ی آرزوهایم.


لینکهای مرتبط:

عاشقانه ها

سیاست های رفتاری

زناشویی

تربیت فرزند


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی