رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

متن های عاشقانه صبح بخیر و شب بخیر |زناشویی

شب

متن های عاشقانه صبح بخیر و شب بخیر


1.امشب مرا عاشقانه در آغوش بکش ، بگذار سپیده صبح از میان بوسه و آغوش من و تو طلوع کند..

شب بخیر


2.صبح آغاز عشق است ، آسمان خورشید را در آغوش میگیرد ، من تورا . صبح بخیر عشقم


3.صبح شد و تو باز به همرا ه خورشید به خانه من سر میزنی تنها بیا!! من به خورشید هم حسادت میکنم..صبح بخیر


4.در سیسنه هیچ نیست به جز آرزوی تو.. شب بخیر همنفس


5.شب ها عجیب باخیال تو هم آغوش میشوم آنقدر که بوسیدنت تمامی ندارد..


6.هرشب راس ساعت صفر ،

عشقم به تو بی نهایت میشود و دوباره عاشقت میشوم

چه حس فوق العاده ایست ساعت عاشقی


7."شب" است و من باز به یاد آغوشت !

شب است و تو ، یاد "من" فراموشت !


9.در دنیا یک قلب هست که فقط بخاطر تو میتپه

و اون قلب منه

مراقبش باش! شب بخیر

 

10.ساعت 00:00 عاشقی تنهایت نمیگذارم

حتی اگر تقدیرم با تو نباشد

اما من با تو ام

صد غزل برساعت صفر دلم گفتم نشد

عاشق دلبر شدم اما ز دل رفتم نشد


لینک های مربوط:

سیاست های رفتاری

زناشویی

تربیت فرزند

عاشقانه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی