رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فرزند داری کار بسیار مشکل اما در نهایت شیرینی ایست که هر مرد و زنی باید آنرا تجربه کنند، در مقاله ی نحوه ی برخورد با بچه ها و نقص های فرهنگیمان نکاتی را درباره ی نحوه ی برخورد با فرزندان خود و دیگران بیان کرده ایم ، در این مقاله نیز میخواهیم نکاتی که در تربیت و آینده ی بچه ها موثر است را بیان کنیم با ما همراه باشید|رابطه زناشویی

momsite

درمقاله ی تربیت فرزند با ما همرا هباشید


1.فعالیتهای مشترک: فعالیتهای مشترک میتواند استعدادهای جدید کودکان را بیدار کند و گسترش دهد مثلا در یک روز تعطیل با کمک فرزندانتان ناهار درست کنید


2.اگر زد تو هم بزن:این جمله آسیب فراوانی به کودک خواهد زد و این سوال پیش می آید که اگر کسی کار بدی کرد من هم میتوانم تکرار کنم ؟به علاوه به کودک خشم، مجازات، کینه ورزی را آموزش خواهید داد.


3.بچه ی حرف گوش کن:

فرزند خود را خیلی حرف گوش کن بار نیاورید زیرا در اجتماع به حرف همه گوش خواهد داد. وقتی نه گفتن را نیاموزد چگونه به سیگار و موادمخدر و عشق های دروغینو..."نه" بگوید؟


4.خواب کودک:

بچه ها باید به اندازه ی کافی بخوابند و با کیفیت و خوب به خواب بروند. چون بد خوابیدن باعث نا آرامی و بدخلقی و پایین آمدن سطح یادگیری کودک میشود.


5.نقش باز کنید:

در مقابل رفتار کودکان دیگر چه رفتاری از کودک خود انتظاردارید؟شما نقش کودک خود، و کودکتان نقش کودک مقابل رابازی کند. کارهایی که میخواهید کودکتان در مقابل کودکان دیگر انجام دهد را در نقش خود انجام دهید و از کودکتان بخواهید همان نقشی را که شما بازی کرده اید را تکرار کند و آنقدر این بازی را تمرین کنید تا رفتار دلخواهی که انتظار دارید نهادینه شود.


6.کشتی گرفتن:

با کودک خود کشتی بگیرید و هر از گاهی بگذارید او برنده شود  و هربار که برنده میشود با ذوق و شوق فراوان او را تشویق کنید.


7.بازی چشم تو چشم:

به اینگونه که از کودک بخواهید در چشمانتان خیره شود و اگر بخندد باخته است این تمرین اعتماد بنفس کودکتان را بالا میبرد


8.طرز بیان:

در برخورد با کودک به جای زبان نیشدار و کلمات مبهم از بیان فاخر و کلمات زیبا استفاده کنید. اجازه ندهید که دوستان و بستگان با فرزندتان هرطور که میخواهند صحبت کنند.


9.به کودکان شکلات ندهید:

  • با دادن شکلات به آنها لطف نمیکنید
  • بیماری قلبی
  • افسردگی
  • کوتاهی قد
  • لکنت زبان
  • بی اشتهایی
از عوارض جبران ناپذیر مصرف شکلات هستند.

10.والدینی که بیش از اندازه مضطرب هستند و به اشکال مختلف اضطراب خود را به فرزندانشان منتقل میکنند، زمینه ی بی قراری و وسواس را در فرزند خود ایجاد میکنند.

موفق باشید


  • ۹۷/۰۴/۰۴

تربیت

فرزند

کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی