رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

رابطه زناشویی

چگونگی رفتار با همسر و فرزندان

سیاست های همسرداری، رابطه زناشویی، ارتباط جنسی، تربیت فرزند، پزشکی زنان، بارداری، زناشویی اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آقایان بخوانند...

در زندگی زناشویی مشکلاتی وجود دارد که با سیاست های رفتاری این مشکلات کاهش میابد و حتی از بین میرود، زنها به چیزهایی نیاز دارند که شما آقایان با انجام دادنشان میتوانید تاثیرات مثبت و خارق العاده ای که در رفتار همسرتان ایجاد شده را ببینید پس با ما همراه باشید|رابطه زناشویی

  توصیه های خودمانی برای آقایان|جذب خانومها|سیاست های مردانه

سیاست های مردانه در جذب همسر را دنبال کنید


1.همسرتان را در هرچیزی اولویت قرار دهید مخصوصا جلوی خانواده تان:

زنها به توجه و احترام فراوان مخصوصا جلوی خانواده ها،دوستان و دیگران نیاز دارند..خلاصه بگویم مثلا:

  • همیشه جلوی در بایستید تا اول همسرتان وارد شود
  • برای غذا خوردن روی میز، صندلی را برای همسرتان عقب بکشید و بعد خودتان بنشینید
  • غذا ر ا اول برای همسرتان بکشید بعد بقیه یا خودتان
  • وقتی همسرتان غذایی برای مهمانها تهیه میکند اول از همه شما با صدای بلند از زحمات همسرتان وغذای خوشمزه اش تشکر کنید حتی اگر آن غذا باب میل شما نشده باشد.
  • به چهره اش توجه کنید تا وقتی آرایشی میکند یا موهایش رارنگ میکند شما متوجه تغییرش شوید و یا لباس جدیدی میپوشد دربارش نظر دهید و از او تعریف کنید.
  • به هیچکس،تکرار میکنم به هیچکس اجازه ندهید بدی اورا بر زبان بیاورد، چه خانوده تان باشد چه فرزندتان، جلوی آنها از او دفاع کنید ولی خودتان در خانه با آرامش این مشکل را بدون اینکه متوجه شود چه کسی گفته با او درمیان بزارید و حل کنید.
2.سوپرایز کنید:
سوپرایز همیشه نباید برای تولد و سالگرد ازدواج باشد، سوپرایز حتما نباید هزینه بردار یا وقت گیر باشد، سوپرایز میتواند با یک شاخه گل باشد،میتواند لواشک، پاستیل و یا هرچیز دیگه ای که همسرتان دوست دارد باشد، میتواند کادو گرفتن ها و اسمس های عاشقانه وقت و بی وقت باشد.

3.خانواده همسرتان را دشمن خود ندانید:
همه ی ما انسان هستیم و زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش دوری و دشمنی را ندارد،همین هایی که همیشه بی دلیل و با دلیل از دستشان ناراحت میشوید اگر روزی از دستشان بدهید یا از دستتان بدهند مدتها عزادار هم خواهید بود و غم نبودتان اذیتشان میکند، شما بزرگوار باشید و بیشتر محبت کنید تا آنها با شما صمیمی تر شوند طوری باشید که حتی اگر آنها عمدا حرفی زدند با رفتارهای خوب شما پیش خود شرمنده و پشیمان شوند و بفهمند که اشتباه قضاوت کرده اند یا اگر تلاشتان را کردید و نشد بخاطر همسرتان بنشینید و خصوصی و با زبان خوش مشکلتان را با آن شخص حل کنید اگر گفت منظوری نداشته یا شما بد برداشت کرده اید قبول کنید زیرا از شما ترسی ندارند که بخواهند انکار کنند.حتی اگر بازهم نتیجه نداد شما باید بدانید که هر کار درستی که ممکن بود رو انجام دادید پس خیالتان راحت میشود که مشکل از شما نیست و میتوانید با این قضایا کناربیایید و مطمئن باشید اکثر ناراحتی هاتان سو تفاهمی بیش نیست چرا که اگر با خودشان در میان بگذارید انها از برداشت شما شاخ در میآورند.

4.آداب معاشرت را یاد بگیرید:
مردهایی که زود با دیگران ارتباط برقرار میکنند مورد توجه خانمها هستند، وقتی دوست همسرتان ازدواج میکند با همسرش ارتباط برقرار کنید اصلا خودتان برای رفاقت پا پیش بگذارید یا درفامیل های همسرتان، خودتان برای پا گشا کردن آنها پیش قدم شوید البته با رضایت همسرتان، به آنها محبت کنید..تا همسرتان با افتخار جلوی خانواده و فامیلهایش سر بلند کند و از محبت و توجه شما نسبت به خانواده خودش،جلوی آنها احساس غرور کند.در کمک کردن به دیگران پیش قدم باشید و بگذارید آنها روی هرچیزی بتوانند روی شما حساب کنند آنوقت تاثیرات این کارهارا در زندگی زناشویی با همسرتان خواهید دید.

5.شوخ طبعی:
اگر ذاتا انسان شوخ طبعی نیستید پس شوخی نکنید چون نه تنها کسی لذت نمیبرد بلکه بدشان هم می آید، اما کار بسیار مهمی که میتوانید انجام دهید این است که وقتی اطرافیان شوخی میکنند و یا به فیلمی یا چیزی میخندند شما نیز بخندید یا اگر خنده دار نبود حتما لبخند بزنید تا آدم نچسب و بی ذوق جلوه داده نشید.اگر هم ذاتا شوخ طبع هستید تمرین کنید که چه جاهایی و در چه موقعیتی و در مقابل چه کسانی شوخی کنید.

6.غرغرو نباشید:
جزو مردهایی نباشید که سر هرچیزی زیاد غر میزنند و پر از انرژی منفی هستند و مسافرت و تفریح و غذا خوردن و مهمونی رفتن و همه چیز و به خانواده شان زهرمار میکنند..اگر کسی اشتباهی کرد یا بگذرید یا در خلوت به او تذکر دهید چرا که به گفته ی حضرت علی ع اگر عیب کسی را درجمع به او بگویید در حقش دشمنی کرده اید.

7.منت نگذارید و به رخ نکشید:
مردی که درباره ی جهیزیه ی همسرش به و بد بگوید پست ترین آدم روی زمین است، او باید بداند که دنیا همینطور نمیماند شاید روزی برسد که اوضاعش بدتر از او شود،اوباید بیندیشد که در این زندگی سخت اگر کسی دستش تنگ باشد محکوم به ازدواج نکردن و تنها بودن است؟چرا با کم نمیسازید؟کمی صبور باشید به همسرتان قوت قلب بدهید از وسایلش تعریف کنید و حتی تشویقش کنید که پول مفت به گرون فروش ها نداده و بخاطر حرف مردم زندگی نمیکنه...برعکس این هم درباره ی خانومها صدق میکنه که در مقاله ی سیاست های همسرداری گفته ام.

همیشه قبل از هر تصمیم یا حرفی به این فکر کنید که اگر به شما بگویند امروز روز اخر زندگی شماست و فردا میمیرید آیا باز هم اینچیزها برایتان مهم هست؟ که بخاطرشان زندگی را به کام خود و همسرتان و دیگران تلخ میکنید؟آیا مهمتر از این چیزی هست که اطرافیانتان از برخورد و رفتارشما راضی باشند و حق الناسی بر گردنتان نباشد؟

موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی